رویدادها آرشیو خبر ها
شزنی: بهای اشتباهات مان را پرداختیم

شزنی: بهای اشتباهات مان را پرداختیم

سنگربان یووه، شزنی همچنان از نتیجه تیمش برابر ورونا ناراحت و ناراضی ست، او در گفت و گوی کوتاهی تاکید کرد که در این دیدار بازیکنان یووه بازی خوبی ارائه نکردند.

 

درست است که شکست خوردیم اما در راه درستی قرار داریم و می دانیم که هدف مان چیست، اما باید بهتر شویم. در ورونا اما واقعا خوب نبودیم. سه امتیاز بازی را به حریف واگذار کردیم و در ادامه شرایط جدول را دشوار کردیم. این اتفاقی ست که ناراحت مان می کند. دو گل در شرایطی دریافت کردیم که تصور می کردیم بازی را در دست داریم و چون مراقب نبودیم بازی را از دست دادیم و این نتیجه ای بود که مقصرش هستیم و بهای اشتباهات مان را پرداختیم. اما حالا مهم این است که بدانیم که باید دوباره شروع کنیم و با قدرت پیش رویم. این کمی عجیب است که در خانه به بهترین نحو ممکن و با قدرت برنده میشویم و می توانیم گل های زیادی نیز به ثمر برسانیم اما در بازی های خارج از خانه با مشکلاتی روبرو میشویم. این مسئله ست که می دانیم که باید از نظر ذهنی به آن بپردازیم و برطرف کنیم. همین طور که گفتم مسیر ما درست است و باید به بازگشت زودهنگام فکر کنیم.

 

اما رونالدو

 

او خیلی عصبانی بود، خیلی، درست مانند همه ما، اصلا خوب نیست که این بازی ها را این طور از دست بدهیم، او برای برتری تیم در همه دیدارها همه کار می کند اما ما چندان خوب نبودیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: